wtorek, 17 lutego 2015

I N S T A M I X #1


Cześć Wam!

Myślę, że czas najwyższy wrócić do żywych. I do bloga. Myślę też, że moje tajemnicze zniknięcia przestały już kogokolwiek dziwić.

Podobnie jak nie dziwi nikogo popularność Instagrama- kurczę, sama nie mogę się zdecydować czy bardziej podobają mi się idealne jakościowo, dopracowane, "lustrzankowe" zdjęcia, czy lekko nieostre i przyćmione filtrami wyroby Instagrama. Tym samym rozpoczynam comiesięczny cykl fotek z aplikacji i mam nadzieję, że przyjmie się tu podobnie jak haule czy recenzje ;)






#1 - Ja i paletka Iconic 1 to romans krótki, aczkolwiek intensywny. Recenzję znajdziecie tutaj
#2- Nowa czapa z h&m, czyli jak styl Pana Spod Budki zawojował sieciówki (wow, co za rymy)
#3- Próba noszenia crop topów, podejście numer jeden
#4- NIESAAAAMOWITAAA zupa-krem z borowików w toruńskim Manekinie- najlepszy wybór na szybki, tani i pożywny obiad na mieście


#5- Kolejna przepyszna propozycja rodem z toruńskiej sfery gastronomicznej, czyli gigantyczny burger z Chudego Byka. Warto!
#6- Totalne debeściaki tego miesiąca- CC Bourjois, róż z Bell oraz tusz IsaDora
#7- Przesłodkie pudełko kanapkowe z Ikei- serio, na wykładach sieje ferment :D
#8 - Prezent-niespodzianka od Ukochanego zawsze spoko!


#9- Lakier Wibo z serii Glamour Sand jest naprawdę glamour- dobry wybór nie tylko na kończący się karnawał.
#10- Girl's night out w Kadrze, a w centrum zainteresowania niesamowity drink z bitą śmietaną :D
#11 - Nowy nabytek do ust, czyli kredka GR w kolorze 320- jest moc!
#12 - Całkiem mądry t-shirt z sieciówki, czyli William Shakespeare w Stradivariusie (19,90%%)


#13- Chwila przerwa w sesji, wracamy do domu + moje uuukochane spodnie z gigantyczną dziurą, wprawiające moich rodziców w nieustające zdziwienie
#14- Nowy nabytek  z SH-  Adidas- oby sprawdziły się na siłowni tak samo rewelacyjnie jak wyglądają ;)
#15- Moja ekstrawagancka fryzura z warkoczykową opaską zaczesana na jedną stronę- niestety, zdjęcie nie oddaje jej niewątpliwego uroku.
#16- Sesja niestety jeszcze nie zakończona, egzaminy przekładane w ostatniej chwili na marzec- WPiA wita...

***

Mam nadzieję, że taka seria przypadnie Wam do gustu, pokazuje więcej niż tylko kosmetyczny ułamek mojego życia, co moim zdaniem- jest sporą innowacją.

Do następnego!

EMILIA

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz! / Thank you for your comment!